켈리서비스
90
2016-09-01 08:45:06
0
730

[베트남 근무]IT 서비스기업의 Support Engineer 채용 공고


 ※ 동 채용공고건은 한국산업인력공단 해외취업패키지사업 운영기관인 켈리서비스유한회사에서 진행하는 건입니다.


[기업 소개]

6개국에 지사를 두고 20개국 언어로 고객들을 지원하는 다국적 IT서비스 기업입니다.

전세계적으로 2,000명 이상을 채용하고 있는 회사에서 새로운 인재를찾고 있습니다.


[주요 업무]

- 주 고객들인 중소기업 및 대기업의 IT 시스템 관리자 및 IT 구축 엔지니어들이 부딪치는 문제들에 최적의 다양한 소프트웨어 솔루션들을 제공

-유명 글로벌 IT 기업의 기업 소프트웨어 지원 컨설턴트 역할

-팀리더에 총괄 보고 -티켓 매니지먼트 프로세스

-한국어, 영어 능통

• Being an Enterprise Software Support Consultant for a well-known leading global IT corporation.

Being the first contact point for customers, working with IT system admins/IT deployment engineers in medium and big size organizations, helping them to solve ongoing issues with different software solutions.

• Performing troubleshooting analysis requests for technical assistance via phone, email, virtual sessions and any other form of communication in a timely, effective, and efficient manner.

• Identifying and escalating situations requiring urgent attention, understanding business impact and priorities.

• Following best practice ticket management processes, including ticket documentation, transferring, escalation and enhancement request submission.

• Reporting to Team leader

• Standard business language: English & Korean


[자격 요건]

IT 관련 학사 학위 이상. 한국어 원어민 우대, 한국어 영어 모두에 능통.

상황에 따라 저녁시간, 휴일, 주말 업무가 발생할 수 있음.

고객 지향적인 서비스 정신,협업이 월활한 커뮤니케이션 스킬


• IT background, university or college degree

• Korean native speaker is preferred, or fluent in Korean and English

• A team player with good interpersonal skills as well as ability to work independently.

• Customer oriented, highly proactive person, eager to learn, logical thinking,

• Ready to work evening shift (no night shift required), weekends and holidays.



[지원 방식]
2016년 10월 31일까지 자유 양식의 영문 이력서를 goglobal@kellyservices.com으로 제출.
문의사항은 02-760-8814 혹은 goglobal@kellyservices.com으로 문의 바랍니다.
지원시 메일 제목으로 채용 공고 건 제목 명시 바랍니다.


0
0
  • 댓글 0

  • 로그인을 하시면 댓글을 등록할 수 있습니다.